Uitbesteden van uw telefoonbeantwoording laat u doen door SecretariA

Tegenwoordig is de bereikbaarheid van een bedrijf ontzettend belangrijk. Klanten willen het liefst 24/7 kunnen bellen als er een probleem is. Als organisatie zijnde is het belangrijk om in te spelen op de wens van de klant en daardoor beter bereikbaar te zijn. Kunt u de telefoon niet altijd zelf aannemen, omdat u druk bent met afspraken, vergaderingen of andere werkzaamheden? Denk er dan eens over na om de telefoonbeantwoording uit te besteden aan een ander bedrijf. SecretariA is een bedrijf dat gespecialiseerd is in telefoonbeantwoording en zou dit graag voor u uit handen nemen!

De voordelen van SecretariA

SecretariA heeft inmiddels twintig jaar ervaring, waardoor ze precies weten hoe ze bepaalde telefoontjes voor u moeten afhandelen. De medewerkers zijn erg klantgericht en zullen er alles aan doen om uw klanten tevreden te stellen. Daarnaast stellen ze genoeg vragen, zodat u precies weet waar de klant voor belde. Uiteraard worden deze antwoorden genotuleerd en doorgestuurd naar u, of een van uw medewerkers.

Benieuwd wat SecretariA voor u kan betekenen?

Bent u geïnteresseerd in de diensten van SecretariA en wilt u graag weten wat ze voor u kunnen betekenen? Neem dan contact op met een van de medewerkers om de mogelijkheden te bespreken. Daarnaast kunt u zich via de website aanmelden voor een gratis proefperiode van een week. Wilt u direct naar de website? Klik dan op de volgende link: Antwoordservice.

Reacties zijn gesloten.